Friday, July 26, 2013

もう お兄ちゃん !




やっばい。。。
私 お兄ちゃんのことを 好きすぎて

I'm too involve with him lately. Too much thinking about him.
That's not good for my soul... really not good. What should i do ...  ?
I couldn't resist ... 



But i shouldn't complain right?
It's me the one who wish he come back again.
So, if i'm gonna blame someone, it should me. My self...

でもね、やっぱり お兄ちゃんが 本当に可愛いね~
ああ~ 仕方ないで。私、お兄ちゃんが 好きなんだけさ。
私に また来てくれてありがとうな お兄ちゃん。

フユ~
青春みたいな 。。。
よしゃ !! 今日も 一日 頑張るぞ おっ!

 

でも 私は負けないよ お兄ちゃん。 優しい妹がもうないけどね。
私の招待は見せてやる。 そして 夢中にさせる。 惑わせる、冷たい悪魔。。。
見てねお兄ちゃん。
私も 可愛い だよ。

0 comments:

Post a Comment

Give it a try